Libri i pare i botuar eshte “COMMUNICATING POLITICS” botuar dhe shpërndarë në shumë studiues në shumë universitete në botë si në Universitetin e Florides, të Amsterdamit, LSE, Leeds etj.
Ne perpunim mbetet libri i dyte “NDIKIMI NE POLITIKE” ku ka ne fokuse komunikimin politik, reklamimin politik, spin – doctors (keshilltaret) dhe roli i tyre ne transformimin e mesazhit politik. Kapituj te tjere te ketij libri flasin per teknikat e krijimit te nje fushate elektorale te suksesshme ; roli i sondazheve , fokus grupeve ne percaktimin e nje strategjie triumfuese elektorale; sa e demton apo e ndihmon demokracine “Marketingu Politik”.
Libri i trete qe pritet te dale ne Dhjetor 2013 flet per suksesin ne komunikim i pare tashme ne nje funksion me praktik sesa teorik (krahasuar me dy librat e pare). Per me teper analizon marredheniet mes meshkujve dhe femrave ne pikpamjen e komunikimit.
Discussion
No comments yet.